Korang tahu tak?
Kenapa bila korang ambil vit-c atau guna produk skincare lambat dapat kesan.
Itu sebab adanya toksin dalam badan yang boleh menghalang penyerapan nutrien sesuatu produk tu.
Rugi jer, dah banyak habiskan duit tapi rupanya sia-sia jer. Khasiat produk yang kita ambil diserap sedikit jer rupanya. :disappointed_relieved:
Bila toksin banyak dalam badan, ia menambah lagi masalah kita. Macam-macam penyakit kita boleh dapat.
Ada pulak yang tersilap pilih produk.
Produk yang di ambil rupa-rupanya banyak bahan kimia yang terlarang.
Aduhhhh.
Kan dah mendapat.
Zaman sekarang ni memang banyak produk yang tinggi kandungan bahan kimianya. Jadi kena siasat dulu dan sentiasa berhati-hati.
So sekarang Atie ada petua tau.
Cam ner nak buang racun dan toksin dalam badan tu.
Hanya guna 3 bahan jer. Tak susah.
Janji amalkan jer. Banyak manfaanya ni tau.
Bahan-bahannya; -
1) 2 hiris lemon
2) 2 biji bawang putih
3) Sesudu Air
Caranya;-
Korang cincang dulu bawang putih. Kalau boleh hancur lagi bagus. Sebab mudah nak telan.
Kalau besar-besar nanti terlekat pulop kat tekak tu. Siapa nak menjawab :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Kemudian perah hirisan lemon dan sesudu air tadi ke dalam cawan.
Atie isi dalam balang kaca kecil sebab Atie nak minum sikit jer. Lebihan bancuhan tu Atie nak simpan dalam peti. Esok malam boleh habiskan.
Kalau korang boleh minum habis pon ok jugak.
Mudah sangat.
Korang boleh amalkannya. Minum bancuhan tu sebelum tido.
Insyaallah jika korang amalkan, sedikit demi sedikit racun dan toksin dalam badan boleh dibuang melalui sistem perkumuhan.
Try lah korang.
Bagus ni. Untuk kesihatan jangka masa panjang.
Kita hidup nak lama.
Kalau hidup lama tapi banyak penyakit, alah hai menderita lah jawabnya.
Pada yang nak try. Atie ucapkan semoga berjaya. Pada nak share boleh share.
Silakan. Atie izinkan.
AtieDahKurus
sharePetua.
Kenapa bila korang ambil vit-c atau guna produk skincare lambat dapat kesan.
Itu sebab adanya toksin dalam badan yang boleh menghalang penyerapan nutrien sesuatu produk tu.
Rugi jer, dah banyak habiskan duit tapi rupanya sia-sia jer. Khasiat produk yang kita ambil diserap sedikit jer rupanya. :disappointed_relieved:
Bila toksin banyak dalam badan, ia menambah lagi masalah kita. Macam-macam penyakit kita boleh dapat.
Ada pulak yang tersilap pilih produk.
Produk yang di ambil rupa-rupanya banyak bahan kimia yang terlarang.
Aduhhhh.
Kan dah mendapat.
Zaman sekarang ni memang banyak produk yang tinggi kandungan bahan kimianya. Jadi kena siasat dulu dan sentiasa berhati-hati.
So sekarang Atie ada petua tau.
Cam ner nak buang racun dan toksin dalam badan tu.
Hanya guna 3 bahan jer. Tak susah.
Janji amalkan jer. Banyak manfaanya ni tau.
Bahan-bahannya; -
1) 2 hiris lemon
2) 2 biji bawang putih
3) Sesudu Air
Caranya;-
Korang cincang dulu bawang putih. Kalau boleh hancur lagi bagus. Sebab mudah nak telan.
Kalau besar-besar nanti terlekat pulop kat tekak tu. Siapa nak menjawab :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Kemudian perah hirisan lemon dan sesudu air tadi ke dalam cawan.
Atie isi dalam balang kaca kecil sebab Atie nak minum sikit jer. Lebihan bancuhan tu Atie nak simpan dalam peti. Esok malam boleh habiskan.
Kalau korang boleh minum habis pon ok jugak.
Mudah sangat.
Korang boleh amalkannya. Minum bancuhan tu sebelum tido.
Insyaallah jika korang amalkan, sedikit demi sedikit racun dan toksin dalam badan boleh dibuang melalui sistem perkumuhan.
Try lah korang.
Bagus ni. Untuk kesihatan jangka masa panjang.
Kita hidup nak lama.
Kalau hidup lama tapi banyak penyakit, alah hai menderita lah jawabnya.
Pada yang nak try. Atie ucapkan semoga berjaya. Pada nak share boleh share.
Silakan. Atie izinkan.
AtieDahKurus
sharePetua.

Comments
Post a Comment